petak, 26. listopada 2007.

Počinju zimske pripreme!

3.11.2007. (subota) je prvi trening u dvorani. Treninzi se održavaju subotom u srednjoj građevinskoj školi u Sopotu u terminu od 17-18:30. Potrebno je:
1. obavezno imati čistu sportsku opremu (tenisice, a i ostalo je poželjno da bude čisto)
2. na prvi trening dofurati svaki po 200 kuna. To je prva rata zimskih priprema, nema veze s članarinom.
3. doći barem 15 minuta ranije (barem prvi put) da se točno vidi gdje je dvorana, svlačione...

Za početak bez softballa, samo nogomet, košarka, odbojka.... ( za Kolju i Petrića, balun, basket, picigin...)

Molim Petru, Turkija, Miceka i ostale koji ne čitaju mail ili ne primaju mailove sa grupe da ostave komentar kako su vidjeli ovu informaciju da ih se ne mora zvati. Hvala.

Kolja, ajmo diži se nema zimskog sna, to je za medvede, a ne slonove!

24 komentara:

Anonimno kaže...

Ok, dolazim.
E da ako netko bude žedan oko 20h i 30 min danas može fino doći popit u onu birtiju u Dugavama gdje ima Velebitsko i Kasačko; Ja imam date sa Butorcem, a možda nas i Stjele iznenadi dolaskom

Anonimno kaže...

e jebi ga da sam ranije vidio ovo bas bi doso...a jucer navecer bilo dosadno....nista dolazim drugi put

Anonimno kaže...

Želio bih se samo uvjeriti da svi znaju za subotu - trening

Rebro I zna
Rebro O zna (provjr Miceka, Fritza)
Stjepko zna
Butorac O zna
Butorac O zna
Soso zna (provjeri Petrića, Leona, Severa )
Sale zna ( provjeri Ljamu )
Ćufta zna ( valjda )
Kolja zna ( valjda )
Balen zna

Koga smo još zaboravili?

Anonimno kaže...

Balen ( provjeri Žerlu )
Luka zna
Rebro O ( provjeri Turkija )

Anonimno kaže...

Inače na neobaveznom sastanku znanom kao 2030DUG raspravljalo se o bitnim stvarima za klub, ali se ja ne sjećam niti jednog zaključka.
Nadam se da su Stjepko i Buto pisali zapisnik.
Jedino što me razljutilo je bilo što nije bilo Kasačkog piva, a pozitivna stvar je što će se za Butu O moći glasati na ovim izborima ( ne klupskim ) - to je sva sreća bilo spomenuto prije moje zadnje pive i tada me je spopao san.

kolja kaže...

na kojem je katu bija birc, jel bilo otvorenih prozora?

Anonimno kaže...

Ne želim na to odgovoriti.
Opet će biti neka ST šala.

Jedino ako misliš da bi ti nogu ispružio vani.

Anonimno kaže...

Mislim, znao sam da je dečko malo otkačen, ali doći sa padobranom ili sa krilom, kak već to vi zovete, i sletiti na vrh dvorane 1. dan zimskih priprema zbilja nije svakodnevna pojava. Luka, ako to planiraš i slijedeće subote, čekam te sa fotićem.
Inače, na treningu je bilo fenomenalno, baš šteta što je sezona gotova.

Šćele kaže...

Milsim, to kak Sale baca, a tek je prvi trening....
JEbenica mi je onaj pič kad loptica ide drito u lakat lijeve ruke, i onda padne na Sosin gležanj. Kak to izvedeš, samo da mi je znat. Sale, daj nauči i Balena tak bacat.

Anonimno kaže...

zato sam dao sosi velku loptu za balena! samo sa njom je to moguce!

Anonimno kaže...

Pust još malo se ja igram sa tom velkom loptom.
Bojim se da je Balen ne počne rastezati

Anonimno kaže...

Kad razmislim, ta atrakcija je bila sasvim nepotrebna, stovise jer sam ocekivao jedan neozbiljan trening, a ne udaranje po 50 lopti na dva ziva picera. Pijem andole, glezanj je u bandazi, do iduceg treninga sam kao nov!

Anonimno kaže...

Ja jos i danas imam upalu misica. Fakat nismo trebali tak napast vecu jedanaestom mjesecu. Al svejedno je super kaj mozemo vjezbat udaranje na zivog pitchera u dvorani. Nadam se da se i ostali spremaju za sljedecu sezonu, jer bi u suprotnom moglo bit jako dosadno

Anonimno kaže...

ne znam onda dal da ovog Japanca uopće prijavljujemo za slijedeću sezonu kao igrača jer ak će nam već biti trener fakat...
Mislim, kad će naši pitcheri bacat na tekmi; zbog repke
Nek nam baca BP i dobro

Šćele kaže...

Ma prijavit ćemo ga, kaj si lud? Nikad ne znaš kad će se Sale opet strgat, a Balen se strgan i rodio. Jebo te, doktor je već Balenovom starom izrazio sućut, veli... Gospodine, žao mi je, ali ovako nešto još nismo vidjeli...Dijete se pretvorilo u nekakvu gumu...
Doktore, doktore..vikne sestra... vidim glavu, jest dlakava, ali je glava! I tako se rodi Ivan. Stgani Ivan i njegova guma! Ha, ha....

Anonimno kaže...

Samo ti njega prijavi! Nas i ovak ima malo i jedva se skupljamo!Barem ce popuniti brojno stanje!I ja se moram pomiriti sa tim da ipak ima netko tko baca brze od mene i ispod i prek ruke!Ti scele znas o cem pricam!

Anonimno kaže...

jedva cekam da vidim japanca...oce on doc na festu???

Šćele kaže...

Ne znam jel ga Soso zvao. JA nemam njegov broj. Ali imam od Balena.
;-))

Anonimno kaže...

Ak mu nije pre rano moze ici sa Severom,Ljamom i menom u 10h!

Šćele kaže...

Soso, daj pošalji broj od japanca!

Šćele kaže...

Samo da kažem da smo jučer kod Saleta u teretani bili Sale, Ljama, Fritz i ja. Neki su malo ozbiljnije shvatili ove pripreme od drugih... Dečki, kaj se čeka? I zakaj nema tog Japanca? KAj jel misli on trenirat?

Anonimno kaže...

Soso je isao na ubrzani tecaj japanskog i jedino on moze komunicirati sa njim!Dobro,mozda i Kolja,ako mu je sta ostalo japanskog ispod one kosurine!Mi ostali cemo se za sad samo klanjati pred njim dok on konacno ne odluci nauciti hrvatski!

Anonimno kaže...

Decki, tip dolazi sutra na cugu na staro mjesto u uobičajeno vrijeme. Prepustite spiku predsjedništvu i Kolji i samo se smješkajte. Pokušati ćemo ga odobrovoljiti; možda ipak pristane na manju svotu

kolja kaže...

conichi wa, watasi wa kolja desu. Nandesu ka? Onaka ippai, wakarimasen. Domu arigato gozaimashita. Eto sav moj japanski i bilo je dovoljno da ga impresioniran. Onda predsjednistvo jel ste zadovoljni? Ocu ja dobit dio onoga sta smo ustedili na njemu? Evo naucite ovo i kad svi pocnemo to ricat, ostat ce s nama besplatno. A vidi se na njemu da je faca i da ce ubivat sve redom, pa di je bas na nas naletija, moga je ic u koji drugi klub da se malo izjednacimo, sad cemo mi rastura a svi ostali otvarat usta u stilu rsha. Sayonara!