utorak, 9. listopada 2007.

Izađite na balkone, pozdravite šampione....

Utakmicom protiv Medveda potvrdili smo dominaciju u HR prvenstvu. Mislim već treću godinu za redom osvajamo ovaj trofej bez ijednog poraza. Utakmica nije bila posebno zanimljiva, ali u svakom slučaju zanimljivija od one, od prije tjedan dana. Sale je bacao za svaku pohvalu, a s druge strane solidno je bacao i Matija Hincak, no uz puno više grešaka na strani Medveda, Slonovi s lakoćom stvaraju prednost i privode utakmicu kraju.
Izdvojio bi još i Saletov skoro HOME RUN, naime k.... od loptice je pogodila u ogradu, a svi smo je već vidjeli preko, Balenov krasan hit i Sosino sjajno bacanje prije same tekme u desno vanjsko.
E da, i Buco je napokon došo na bazu.
MRKI MEDVEDI - ZAGREB GIANTS 1:11

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

buco doso na bazu tri puta...dobro jednom su na moju frkafulju tebe izbacili na jucnoj ali tri put je tri put....konacno sam udario lopticu to je vijest...gdje ce mi sad biti kraj

Anonimno kaže...

I Fricov odlican bunt i udaranje je za izdvojit, a bio je tako umoran, al labrnja (usta, gubica) radi sve u sesnaest :-)
10 od 10! Bravo sampioni!

kolja kaže...

cestitke sampinjonima. Ja se nemogu pridruzit na terenu, pa jedva c ekam da se pridruzim u birtiji na nekom slavlju...

Anonimno kaže...

JA BIH SAMO REKAO:
lopta JE završila u desnom vanjskom, ali isto tako je Rebro bio prekratak
I iznenadio me da uopće to vježbamo u pregameu
I sva sreća da me lopte ne prolaze
I hoćemo višlje prve baze
I da se iste ne valjaju po podu

Anonimno kaže...

A kaj još dodati osim bravo Mi svi pojedinačno i timski, Zagreb GIANTS

kolja kaže...

kakve su to vislje prve bazekoje se ne valjaju po podu? Pa to je oksimoron, nema takvih...

Anonimno kaže...

emb, na kojoj se ti poziciji najugodnije osjećaš ?

Anonimno kaže...

dopredsjednika nacionalnih prvaka

Anonimno kaže...

mojne me batje

Anonimno kaže...

"soso kaže...
mojne me batje

2007. listopad 11 09:16"

ovo nije soso on uvijek pise velikim slovima

Anonimno kaže...

greškom mi je bio stisnut caps lock