nedjelja, 14. listopada 2007.

Kup je naš!

ZAGREB GIANTS – PRINC JARUN 12-3

Kao što govori i rezultat, Princ Jarun nije pružio značajniji otpor. Slonovi su bili raspoloženi za igru, odlučni i u stvari, jučer je tekma mogla završiti samo ovako kako je i završila. Izdvojio bih nekoliko detalja sa jučerašnje tekme. Prvo, Saletovo pičanje koje je bilo fenomenalno, zatim Saletovo, Balenovo i Sosino udaranje. Sale je na Dinka imao 2R HR, a Balen je, mislim, imao 3R HR. Soso se priključio sa odličnim line drivevima u ključnim trenutcima. Spomenuo bih i Fritza, Petrića, Bucu, Turkija i Ćvuftu. Svako je na svoj način doprinjeo ovoj pobjedi, i što je još važnije, osvajanju 4. naslova pobjednika Kupa Hrvatske u proteklih 5 sezona. Recimo, Fritz je imo odličan bunt i sjajno je vodio igrače po bazama. Petra je sjajno odigrao SS tako da se moj izostanak sa te pozicije nije ni primjetio. Također, ni u napadu nije bio za bacit, dapače. Buco, koji je skinuo 10-tak kila, igra kao preporođen. Ponovo je pokretljiv, moćan, ubojit... (ha, ha, ha...) Imo je Buco svega (H,K...), ali vidi se kolko nam on znači. Samo još malo samopouzdanja, i nema problema. Što reći o Turkiju? Kao prvo, izuzetno mi je drago kaj se taj dečko vraća u sport. Kao drugo, bit će mi još draže kad će početi dolaziti na treninge, jer se vidi koliko mu treninzi fale. Nadam se da se vidimo u dvorani preko zime. I za kraj sam ostavio Ćvuftu. Moj najdraži Samoborac. Jedno je kod njega sigurno. Na svakoj će tekmi barem jednom zadebiliti na bazama. Ali, Ćvufta je jučer odradio još nešto na čemu mu Sale mora biti jako zahvalan. Skinuo je Dinkov udarac koji je, izgleda, išao u HR, a da to nitko nije ni skužio. Ćule, svaka čast!
Poseban dio ostavljam za našeg popularnog Ljumija. Ljumi je strpljivo čekao svoju priliku sa klupe, i marljivo vodio igrače sa pozicije trenera prve baze. Ljumi je uvijek tu, kad god može i to je ono što nije baš čest slučaj ni u našem sportu, ali ni u životu. Na Ljumija uvijek možeš računati.
Također, došo je i on. Izvršni dopredsjednik u svojoj nadaleko poznatoj EUROSPORT trenirci. Da, Buto ne bi propustio osvajanje Kupa ni pod koju cijenu. Kao i Ljumi, na njega uvijek možeš računati. Mogu samo reći da je to najveći čovjek koji naručuje najmanja pića na svijetu (džinić, rumić, štokić...). Buto, legendo!
Iskoristit ću ovo malo medijskog prostora da napišem još nešto. Kad pogledam proteklih pet sezona, zaključak je slijedeći. Svi smo sve stariji, sve fizički nesposobniji, sve teže nalazimo motive, ali zadržali smo neki kontinuitet. Kontinuirano pobjeđujemo, ali prije svega, kontinuirano imamo u klubu odličnu atmosferu. A to nije ni kurtoazija ni preseravanje. To se vidi prilikom svake naše utakmice. Da smo prije svega dobri prijatelji, a to je ono najvažnije. Ja, kao predsjednik ove smiješne družine, mogu samo reći, hvala vam. Neizmjerno sam ponosan na vas, ali ne kao klub zbog naših rezultata. Ponosan sam na vas zato kaj ste mi tako dobri prijatelji. Da moram, sutra bi mijenjo sve trofeje, pehare, i što god za samo malo vašeg prijateljstva, ali na svu sreću, to neću morati učiniti. Eto, malo se raspisah, jebi ga pukle me emocije nakon jučerašnjeg trijumfa nad Izraelom.
Ako uopće ima neko ko ovo čita, a još bi k tome htio postati dio ovoga, nek se slobodno javi. A ja se sad bacam na malog Sosu.

Broj komentara: 17:

Anonimno kaže...

potpisujem sve napisano

Šćele kaže...

Nisam spomenuo kolko mi je žao kaj nema Vujića malo više u našem društvu, i kolko mi je drago kaj je Brunkan napokon izvuko dupe iz stana i došo na koju tekmu. Također, bilo je lijepo ponovo vidjeti i mog najdražeg Dalmatinca.

Anonimno kaže...

Druzino, ideeeeeeeemo dalje!!!

P.S. Kak bi ja jos na Dinkeca udaro,a sezona gotova
:-)

Anonimno kaže...

Cestitamo na pobijedi u ime Princa.
Dinko i Maja

P.S. Balen posudi mi malo gumu preko zime

Anonimno kaže...

Čestitke svima,
mogu samo reči da nisam ni sumnjao u vas...pogotovo ne u atmosferu i pogotovo ne u prijateljstvo

Šćele kaže...

Marko, ovim bi ti putem čestitao rođendan. Jesu to već 32 grbe? Ajde fakat navrati ponekad, imat ćemo malu veselicu uskoro,pa računaj s tim...

Šćele kaže...

Pozdrav bračnom paru Regula. Nemojte kaj zamjerit i hvala na čestitkama. Mislim da bez obzira na sve, ipak vama (Princu) treba čestitati jer ste znatno doprinjeli kvaliteti muškog softballa, učinili ga zanimljivijim i pokazali put kako se dolazi do rezultata. Svaka čast. Ali šta ćeš, mi imamo Saleta. To je ta razlika. ;-)

Anonimno kaže...

nakon sto je fritz kao caoch trece baze izverglao u trominutnom monologu, a baze su bile pune: "udarac u lf vas dva idete do pola, ti ides na tag, udarac u desno vanjsko vas dva idete na tag ti ides do pola, udarac po podu...."
Fritz, ti udaraš.
A, da, da, - reče Fritz - Stjepko odi ti na coacha ja sam im sve rekao zbilja mislim da nemaš kaj za dodati. Uživaj.

Anonimno kaže...

Hvala Majo i Dinko
Samo tako dobro nastavite i dalje radit u Princu i da slijedece godine svaka tekma bude napeta i u 7 ininga, da gustamo u softballu!

P.S. Ova moja guma je preslaba za tebe ;-)

Anonimno kaže...

Htio bih jos samo skrenuti pozornost kako se igra prva baza.
Sjetimo se samo gdje su zavrsile moje lopte kada je tamo bio Balen na tekmi protiv Medveda ili kada je Rebro pokusao uloviti Strike out PB na pregame prije 7 dana.
Prva baza mora biti usisnik i to Rebro i Balen ne znaju. Jer ja sam lopticu bacio kvalitetno kao i obično odozdo prema gore iz lijevog foul balla oko pitchera i loptica je stigla gdje?
U P-R-S-A jer, jer se tako igra prva baza.
Ponekad je usisnik malo jače uključen - kada baca Sale

Šćele kaže...

Dobro Soso, koji je tebi k...?

Anonimno kaže...

samo mali ispravak...
svaka čast, bio je dobar dinkov udarac, ali ne bi ono bio HR...
sljedeće godine ću mu skinut pravi homerun

Šćele kaže...

Ćule, mislim da to svi znaju. Bar se nadam.

Anonimno kaže...

što treba pojasniti?

kolja kaže...

ma ne triba puno pjasniti, sve si dobro napisa, sve stoji, gadjas u prsa... al u cija prsa. Neka neka, da nema "krivog oka" onda bi nama na tribinama bilo dosadno.

Cestitke svima koji su imalo sudjelovali u nezaboravnih 5 godina, i kako smo se dogovorili tu smo jos iducih 5 godina, i da onda Zagreb Giants bude u analima sporta ispred Boston Celtics u broju titula zaredom.

Anonimno kaže...

Svaka vam dala.... :P

Čestitke!!!

Anonimno kaže...

kolko vidim ovo je rubrika želje, čestitke i pozdravi, još da uvedemo i muzičke želje...
Pa da se onda i ja pridružim čestitkama: nosku puno sreće u braku, vuji rodjendan a ostatku krda kaj već slave + novi trofeji

živjeli... a ja ću štokić