četvrtak, 27. prosinca 2007.

Tansre Žićbo i dinago Vano!

Sve najbolje za blagdane svim slonovima, slonicama i svim ostalim prijateljima kluba i sporta kojim se bavimo. Želim da nam i slijedeća godina bude ovako uspješna, ali može i bolje. Ove godine fakat idemo i po Zagrebačko! Idemo dalje! ;-))

P.S. Pozivam sve da napišu koji su im ciljevi za slijedeću sezonu, odnosno, Novu godinu!
P.S.S. Šćele, sretan imendan!
P.S.S.S. Hvala!

Broj komentara: 15:

Šćele kaže...

Moj cilj za slijedeću sezonu je napokon prestati igrati!

Anonimno kaže...

moj cilj za iducu godinu je da ne budem debeli :-))

Anonimno kaže...

PRIJEPIS:

Pa kad već pitate za ciljeve, moj cilj je da naučim ove godine bacati po bazama jer ako se u baseballu baza krade na pitchera u ovom našem mekanom sportu valjda je odgovornost onda na catcheru. Ne želim ovdje spominjati da sam u 2007 izbacio 2 Čeha i 1 ne znam koga (svi su isti, dal je Danac, Belgijanac il Bosanac), a u Hrvatskom prvenstvu ne vodim evidenciju da se ne zbediram iako tu i tamo nekog izbacim.

Anonimno kaže...

Opaska Šćeletu i Olom.
Ciljevi moraju biti realni.

Da li sam ja napisao da želim biti crn visok i zgodan i izbacivati ljude po bazama?

Anonimno kaže...

I želio bih da moj prvi pitcher ( sorry Balen, Ćufta, Fritz ) Sale nauči još tri-četiri različita pitcha tako da mogu znakove davati sa dvije ruke i da mi ne bude dosadno čučat već da skačem na sve četiri strane

Anonimno kaže...

moj cilj u 008-oj je pronaći neki cilj da ga onda mogu ciljati

emb

Anonimno kaže...

Šćele pa Tansre ti imeni dan zaboravil sam

Šćele kaže...

Soso, ti si lud i malo si smiješan! Ha, ha...

Šćele kaže...

Šljiva, danke šen!

Anonimno kaže...

Moj cilj za sljedeću sezonu bi bio na vrijeme se uguzit predsjedniku i čestitat mu imendan.
P.S. Sretan imendan Šćele.

Šćele kaže...

Svima danke šen, koji mi tek planiraju čestitati, bilo Božić, bilo Novu, bilo imendan, bilo ročkas.

Anonimno kaže...

Kako se zove cigan kemičar?

Anonimno kaže...

Šljiva,
osim što možeš napisati odgovor, a ne čekati da nas svih ne znam koliko Giantsa napiše: " Kako? "
možeš napisati i koji su tvoji ciljevi u 2008 - individualni

Anonimno kaže...

Brom

Moji ciljevi su naći sve moguće viceve o ciganima kaj posoje.

kolja kaže...

moj ciljevi su:
- dizajnirati majicu sa 6 zastavica
- napokon naucit Rvacki
- a katkad i ubit oko digod, na nekom jos cudnijem mistu
- skinit koju kilu pa da se ne moram valjat u blatu oko prve baze
- nac striptiz klubove u Danskoj
- otelit jednog malog tovarica