nedjelja, 2. prosinca 2007.

III Slowpitch Coed Turnir - report!

Mi smo prvaci!!!!
Napokon! Nakon dva finala, napokon smo uspjeli. Gušt je još i veći kad se zna da je ovo bio najjači turnir do sada sa najviše ekipa. Čim stigne bilten, objavit ću sve rezultate. Mogu samo izraziti žaljenje kaj nisam bio na polufinalu i finalu, ali pravovremeno sam obajvešten o svim rezultatima, te koristim ovu priliku da čestitam svima koji su igrali i da se zahvalim curama iz LP bez kojih ovo druženje ne bi bilo moguće. Jedno prvo i jedno četvrto mjesto. Super!

32 komentara:

Anonimno kaže...

bravo... nisam ni sumnjao

emb

Anonimno kaže...

Mislim, svi su bili jako dobri, čak i ja, ne sjećam se niti jednog svog errora.
Šalu na stranu zbilja želim pohvaliti Giantsise ( djevojke iz Lady Pirates ) i nas koji se nismo našvasali prije finala.

Anonimno kaže...

obeco sam da cu bit najbolji i bio sam...ni sale mi nije bio do kolina kako bi kolja reko...a tek kako sam slovencu razbio jaja....mislim da ga jos i sad boli :-)

Anonimno kaže...

e slovenci su me pitali dal bi dosli na njihove turnire...igra se na dva terena ima vise ekipa itd....uzeli su moju mejl adresu i rekli su da ce nam se javit...sve kaj dobijem od njih prosljedujem na grupu

Anonimno kaže...

"4+4 M,Z,M,Z lineup. Ukoliko nema Z - sudac ce registrirati 1 out"

Nakon što su sve ekipe primile ovaj mail pripadnici EU koji već imaju iza sebe XY turnira slow pitcha, čak su i organizirali Europsko prvenstvo dođu i prave se grbavi.
Njihov lineup izgleda:
1. M
2. Ž
3. M
4. Ž
5. M
6. Ž
7. M
8. e tu nemamo žensku tu nam brojite out
9. M

I ovo kod njih u Europi prolazi zato kaj su oni ko fol pametni, a mi smo glupi.
Oni ne znaju kak napraviti lineup drugačije. Imaju tri muška za redom 7-9-1 , ali to je samo jedan out. Ne, ne, nisu to dva auta jer kak; i žena se počne žestit i ne znam kaj na tečnom zagorskom.
Iako piše da igru igra 8 ljudi u prvoj točci pravila turnira; ne, njih je 9. Nije ih 10 tak da ispanu fer muško žensko nego 9.
I onda su ih Lady Pirates nabili.

Anonimno kaže...

e ko je ovo " da me ne skuže "

Anonimno kaže...

kunem ti se ... nisam jaaaaaaaa...

Anonimno kaže...

Je, je, ovi deželčani stvarno varaju kak stignu - valjda je tak u Europi. Em varaju, em gađaju u glavu (kao slučajno...).
Svaka čast na osvajanju turnira!

Anonimno kaže...

ja sam bio najbolji

Anonimno kaže...

Čestitam svim igračima, suigračima i pogotovo piraticama. Prije svega isprika kaj nisam bio do kraja tam. Dajem obečanje da ću sljedeće godine bit. Ovo me slobodno podsjetite ak zaboravim. Čestitke Buci na osvajanju nagrade za naj.....g igrača.

Anonimno kaže...

e ne znam jel vam neko reko da sam bio najbolji igrac na turniru :-)

Anonimno kaže...

Posebno bih čestitao našoj prvoj bazi koji je maestralno odigrao cijeli turnir, a pogotovo u fazi napada kada je zaglavio loptu između europskog jaja i suspenzora.
Ali to je kap u moru njegovih prelijepih udaraca.

Znači li to povratak među prvih 8 u lineupu Giantsa?

edna kaže...

Pohvale svima, pogotovo mlađoj ekipi LP koje su pokazale na kome svijet ostaje.
Btw jel netko zna ko je bio najbolji igrač turnira?

Anonimno kaže...

Draga Edna. Pa zar nakon svega sto je receno to jos uvijek nije jasno. Samo je jedna BUCO!

Anonimno kaže...

Ovi Giantsi mi vec fakat lagano idu na k....!!! Gdje god dodju uvijek su prvi! I taj Buco i kompanija,pa kaj ne prestanu igrat vec jednom!!!

Anonimno kaže...

A meni ovi anonimni komentatori!!!
A glede ovih prvih mjesta, anonimus, malo ces jos pricekat! Jos kojih 5 proljeca, da zaokruzimo na cenera ;-)

Hvala LP curama na asistu!
Buco MVP turnira! Onako tocno pogodit u sridu treba znat,pa onako spretno u trku, kroz noge preskocit lopticu na pol metra visine...dugo nevideno
Jedino, pomisao na sengulu mu malo koncentraciju slabi :-))
Soso the potez turnira! :-))))))

Ajde kak se kaze treca sreca, da i mi digne mo tu kantu

Anonimno kaže...

Ili kako ga mi još znamo zvati: "O"

Šćele kaže...

Čekaj, ja nisam skužio. Ko je bio najbolji? Kaj nije Peraja? Joj zaboravio sam, njega se ne smije zajebavat. Mogo bi dobit po lampi ili pič u glavu slijedeći put kad budem na udaranju. He, he...

Anonimno kaže...

Da da Balene!!! Dobro si mu rekao! Jos kojih 5 sezona! He he he!!!! ;-)))))))))) Bilo mi jucer dosadno pa reko da vidim tko ce se zapalit! ;-))))))

Anonimno kaže...

Samo da kazem! Buco legendo,najveca!U punom smislu te rijeci! ;-))))

Anonimno kaže...

predsjednice ja sam bio najbolji na turniru...za nagradu sam dobio tanjur ko i sale i balen samo kaj je moj bio malo manji ali je zato bio pun sarme :-))

Anonimno kaže...

Nije mi samo jasno zašto na tribinama nije bilo nikog iz Kaptola ?
Mislim, trijeznog.

Anonimno kaže...

ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha

Kad niko nece pa mora netko doci pa makar i mi, ovi kaj nisu bili trijezni.

Anonimno kaže...

NISAM ZNAO KAK DA TE ISPROVOCIRAM.
Reci, kako ste vi vidjeli taj turnir?

Anonimno kaže...

Ma vidjeli smo ga svakako ali uglavnom je bilo jako maglovito i mutno, jos si mislim koja budala je zapalila baklju u dvorani.

Bilo je dobro Cestitam na osvajanju turnira,a li mi je jako zao kaj mi nismo nastupali (mislim na sportski dio turnira).
Trbalo je slovence malo podbit nisu bas bili korektni.

Anonimno kaže...

Jel mozda idete u Ljubljanu na turnir 22.12.??

Šćele kaže...

Vjerojatno idemo, ako nas pozovu, naravno.

Anonimno kaže...

ovo za baklju je dobra fora, ali nije baš predobra pa je necemo više koristiti

Anonimno kaže...

i ja sam siguran da je vise necu koristiti

Anonimno kaže...

znao sam da se u vas čovjek može pouzdati

Ako želiš da posao bude obavljen - daj šljivi da obavi

Anonimno kaže...

Nešto dodavanja, groundera, peppera, front toss sa stickom, pitchanje i sat i pol vremena proleti.

U principu je bilo OK. Sale mi je potrgao rukavicu pa bi molio Stjepka da pogleda u klupsku opremu da li je Catcherska tamo a trebala bi biti.
Jedino je bad što se nitko nije oznojio, ali za to su krivi oni koji ne dolaze pa ne možemo odigrati 15-tak min nogometa, ali i kad nas je bilo dosta za nogomet već su pitcheri gundrali protiv nogometa tak da mi je najbolje da se opustim, tu i tamo opalim po neki line drive i pazim da me Sale ne pogodi u njonju.

Anonimno kaže...

Stjepko,
daj otvori neki novi naslov da ne moram sada ovdje cestitati Božić i Novu Godinu svima i da napiše više svaki malo koji su mu ciljevi u 2008 godini na sportskom planu.

Pa kad već pitate za ciljeve, moj cilj je da naučim ove godine bacati po bazama jer ako se u baseballu baza krade na pitchera u ovom našem mekanom sportu valjda je odgovornost onda na catcheru. Ne želim ovdje spominjati da sam u 2007 izbacio 2 Čeha i 1 ne znam koga (svi su isti, dal je Danac, Belgijanac il Bosanac), a u Hrvatskom prvenstvu ne vodim evidenciju da se ne zbediram iako tu i tamo nekog izbacim.