srijeda, 21. studenoga 2007.

Podržite svog suigrača! Glasujte!

Glasujte za dečka iz kvarta! Kandidat HSM-a u 6. izbornoj jedinici! Ajmo Buto! Samo Buto, molim te, bez predizbornih trikova na treninzima!

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

obzirom da nemam zvučnike na ovom pc-u, uopće ne zvuči loše

Anonimno kaže...

a još da ti je i monitor u kvaru...

Anonimno kaže...

Buto još malo pa šutnja. A?

Anonimno kaže...

Nećeš mi vjerovati al jedva čekam i to vjerojatno čak i više od običnog politikom borbandiranog puka

Anonimno kaže...

BUTO,
JEL IMAMO STOLICU?

Anonimno kaže...

Da, hvala na pitanju... Malo je mekša ali...

Anonimno kaže...

Dajte stavite neku novu vijest jer mi je već dosta gledanja ovog čudnog lika, em je na stranici, em je u ogledalu

još jednom hvala svima na podršci a pogotovo svima koji su se zabunili i slučajno podržali kandidaturu... 1451 puta hvala

Šćele kaže...

Kaj si dobio tolko glasova?

Anonimno kaže...

1452 (al je jedan moj)
ko bi reko...

Anonimno kaže...

Ideš beba.

Šćele kaže...

To je jedno 1449 glasova više nego kaj sam ja mislio da ćeš dobit! ;-))