utorak, 13. studenoga 2007.

Kod predsjednika, treci dio!

Nakon feste, pojavilo se nekoliko amaterskih video uradaka. Objavljujemo ih cisto da preduhitrimo autore koji bi nas kasnije ucjenjivali.



Broj komentara: 26:

Šćele kaže...

Ovo je strašno! Sumo na Kupi!

Šćele kaže...

Homer, kaj si mu to prvo bacio lišće u oči? To umjesto onog pijeska? :-))

Anonimno kaže...

Da!Prvo je islo lisce,a onda sam pao i on je pobjedio!Nadam se skorim izletima u prirodu da mi mozda pruzi revans!Ne mora biti kupa,moze i sljeme.Veca nadmorska visina i to!Tu je moja sansa,on i u nizinama tesko dise! ;-))

Anonimno kaže...

Sjetio sam se da ono nije pjesak nego sol,i to jako krupna!Toga vi u hac-u imate pun kurac!Za drugi put nabavi jedno desetak kila pa da bacimo turnir!Mada neznam tko bi mogao dobiti bucu!

Anonimno kaže...

Kawasaki me zvao i jako mu je žao što nije mogao doći pogotovo kada je vidio clipove. Naime, njegov je mlađi brat Sumo borac i prvi slijedeći puta će nam pokazati neke trikove, a opgotovo bi želio poraditi sa Saletom u kome vidi veliki potencijal, a kao, mora poraditi na disanju i ravnoteži.
Ja vidim veliki potencijal u našem druženju i divim se tome i siguran sam da nećemo izgubiti taj smisao za zajebanciju... jer to je nemoguće.
Roštilj i cugu iskusili smo puno puta, ali ova lokacjia i ovakav domaćin dali su jebenu novu dimenziju tako da sam na trenutak zaboravio da se Granturismo i Trple play nisu učitali od prve.
živjeli

Šćele kaže...

Soso, ti si legenda. Umro sam od smijeha dok sam ovo čito... Pozdravi Kawasakija!

Anonimno kaže...

Nazalost masom ne mogu konkurirati sumo natjecateljima, ali ako uspješno nastavimo sa roštiljima ......
Imam ja frendicu koj zna Japanski, pa ak treba za komunikaciju s Kavasakijem ja bum je pitao.
Pitanjce: Jel on ljevak možda. Nešto sam načuo?

Anonimno kaže...

o, da

Anonimno kaže...

E, Spock, kaj se desilo na kraju sa satom??

Jel ga Soso uspio rasturit ili ipak radi?

:)

Anonimno kaže...

Uspio je strgat gumb za alarm i par komada plastike,al to nije sve,
jer kad ga je natrag sastavljao namjestio mi je budjenje u 6 ujutro. Kad je to pocelo zvrndat iz torbe, panika u kuci,kaj,ko,gdje...zuti, zuti :-)
Sad je alarm iskljucen i radi mali u jebeno novoj dimenziji ;-)

Anonimno kaže...

nevjerovatno koliko gluposti moze Soso (ne)namjerno napravit. A kaj bi tek bilo da je htio....

Anonimno kaže...

A šta si ti mislio da ćeš kada diplomiraš moći i dalje spavati ko prije.
Imao si nešto za reći u birtiji poslije treninga.
Hoćeš možda odabrati dvojicu trojicu za koje misliš da još ima šanse pa da im objasniš neke stvari ili...?

Postepeno ćemo smanjivati udjel nogometa u dvorani u korist pitchera.
Ako netko snimi negdje u gradu spužvene loptice i ako je cijena prihvatljiva neka mi javi jer one ne stvaraju veliku buku, a moći će se i vani koristiti

Anonimno kaže...

odnosi se na vježbe udaranja ( ne pitchanja )

Anonimno kaže...

1.12 trebao bi biti slow pitch turnir.
Tko želi igrati, tko ne želi ?

Anonimno kaže...

Naravno da zelim igrati!Nadam se samo da cu ove godine biti u stanju odigrati finale! ;-)) Kaj bumo se i ove godine podjelili na dvije ekipe? Mislim na Giantse i Lady pirates? O reci nam tajnice!

Anonimno kaže...

Pa da; ali više nećemo trpiti neozbiljnost u finalu. Ako netko dođe do finala.

Ako bude više kandidata; možemo možda i tri kluba napraviti, ali dajte probajte se dogovoriti za četvorke, a ne da ja moram tamo - ti igraš, ti si zakasnio, ti si pijan, ti nemaš kopačke, ti nisi ni znao da je turnir, ti nisi platio članarinu, ti nemaš dres...

Anonimno kaže...

Trudit cu se ostat normalan! ;-)) Tko je prosle godine bio u ekipi Giantsa a tko u Lady piratesima? Mislim da si ti,stjepko,balen i ja bili u Giantsima(debeli je uskocio u finalu fakat neznam zasto) a carlos,sever,cufta i mislim mladen u piratesima!Micek je izrazio zelju za igranjem,posto stjepka vjerojatno nema moze uskociti.Ima nas stvarno dosta i mislim da nece biti problema sastaviti ekipe.A sa curama se dogovorimo na licu mjesta!

Anonimno kaže...

OK,
neka se i drugi izjasne da vidimo da li treba slagati treću ekipu.

Šćele kaže...

Ja bum ipak tu na turniru, ali nebum igro. Neda mi se.
No, mislim da bi Luka mogo bacit koju tekmicu, a?
Petrić također...

Anonimno kaže...

Naravno!Ti ces popit koju pivicu pokupit pehar i otici doma! ;-)) Nemoj samo zeni zabraniti da igra! ;-))

Anonimno kaže...

buco ce bit najbolji na turniru

Anonimno kaže...

u subotu ćemo na treningu dogovoriti ekipe za slow pitch.
Prednost će naravno imati oni koji se pojave na treningu.

Anonimno kaže...

u koju ste me ekipu stavili...opet nisam stigo na trening radio sam do pola 7 u subotu :-(

Anonimno kaže...

naravno radim i sada a nedjelja je 7 ujutro i nitko osim mene ne radi...popizdit cu

Anonimno kaže...

Ekipa GIANTS za slow pitch je:
Sale, Balen, Micek, Soso

Ekipa LP za slow pitch je:
Sever, Rebro, Žerla, a četvrti čovjek je ili Petrić koji još ne zna kako radi taj dan ili Kolja koji ne zna da li može igrati ili ako ima problema bilo tko od njih Ćufta se može nazvati da dođe

Anonimno kaže...

Ostali se nisu očitovali, ali ako plate klopu, piće, kurve, šiber za Hondu ili novu limariju na zgradi na Borongaju ( samo katovi 1, 4 i 5. ) mogli bi zaigrati.
Sale, ako se Micek ne pojavi ti snosiš posljedice.