srijeda, 26. rujna 2007.

I ove sezone ništa od Zagrebačkog prvenstva!

Slonovi su ponovo podbacili u natjecanju za prvaka Zagreba. Već treću godinu za redom ostajemo bez tog trofeja, s time što ovaj put čak nismo izborili ni finale. No dobro, nije smak svijeta. Sad još treba uzeti Kup Hrvatske, pa možemo reći da smo imali uspješnu sezonu, nadam se da tu nećemo podbaciti. Želio bih ovim putem čestitati SK Princ Jrun na ostvarenoj pobjedi, bilo je gusto, ali dečki, zaslužili ste. Uložili ste puno truda, odradili ste puno treninga i nije ne očekivano što ste nas napokon pobijedili. Također, želim vam i da osvojite ovaj trofej, što ćete sigurno i ostvariti.
Također, želio bih naglasiti da bi ovo mogla biti dovoljna pouka Giantsima da se malo trgnu iz letargije i počnu dolaziti na treninge, te da se vratimo tamo gdje nam je i mjesto, a to je na vrh!

Rezultati: Zagreb Giants - Princ Jarun 8:9
Zagreb Giants - Dubrava 21:6

Slijedeća utakmica je u subotu na Jarunu u 16 sati i to ponovno sa Dubravom, a u nedjelju u 10 sati na Mladosti protiv Mrkih Medveda, i to je tekma za treće mjesto u ZG prvenstvu.

Treninzi su i dalje srijedom i petkom u 17:30 na Mladosti. Vidimo se.

Broj komentara: 15:

Anonimno kaže...

ČEKAJ MALO sTJEPKO, NIJE NI KAPTOL ZA ODBACITI.
SOSO

Šćele kaže...

Naravno da nije za odbacit, ali eto, čisto da kad smo već popušili, da smo popušili od prvaka. Bolje zvuči. A i iskreno, mislim da je Princ puno bolji, bez uvrede Lavovima.
Vidim tebi trebaju uputstva za upotrebu za ove komentare. Ne moraš se potpisivati, klikni na ostalo pa upiši kako se želiš zvati. Kužiš?

Anonimno kaže...

kužim

Anonimno kaže...

kužim

Anonimno kaže...

Ovo nije Soso, Soso uvijek piše velikim slovima. :-)

Anonimno kaže...

tri četri

Anonimno kaže...

TRI, ČETIRI, PET

Anonimno kaže...

Čestitke Princu na pobjedi. Ne želeći umanjiti njihovu pobjedu mora se priznati da smo si djelomično i sami krivi za poraz iz poznatih razloga. No idemo dalje kao tim po nove pobjede i kako Sale kaže u mirovinu sa zvijezdom...

Anonimno kaže...

OPET ME NEKAJ ŠEVI.
HOĆU NEŠTO REĆI I ONDA MI NE PROĐE

Anonimno kaže...

bEZ OBZIRA U KAKVOJ SU POSTAVI mEDVEDI BILI i tko je pitchao, veseli me da je palica proradila. Bilo je perfektnih udaraca i to ne kod pojedinaca nego kod svih. ( Bravo Severinjo ( HR)); Osim Debelog koji nije ni pomislio izači iz Slampa - taj dan, nešto kasnije izašao je iz prehrambenog slampa.
Ovim putem želio bih se ispričati na loše bačenoj loptici na prvu bazu - inače mi se takve stvari ne dešavaju - i siguran sam da to više nećete vidjeti.
Istu radnju ne bih nazvao zajebancija kao što mi je to želiuo nametnuti negativni pol baterije Giantsa na istoj tekmi; već manji gubitak koncentracije u datom momentu iz razloga što sam imao previše vremena - budući da sam brz i da imam top u ruci
Na slijedećem treningu raditi ćemo:
pokrivanje pitchera ( SS i 2B obavezno da dođu )
pokrivanje 1B ( desni vanjski neka dođe - njemu najviše treba ) i sva ostala pokrivanja naravno

Anonimno kaže...

probal bum se pojaviti...u igri su moje pozicije pa bi i ja trebo izvjezbati to pokrivanje

Anonimno kaže...

ima li kakvih vijesti vezano uz tekme ovaj vikend ?
Netko ?
bilo tko?

Šćele kaže...

Ne znam točne rezultate, čekam bilten. Jel možda neko zna?

Šćele kaže...

Soso, jel imaš mail da te reaktiviram?

Anonimno kaže...

ne jos, ali uskoro.
I ovako mi se je OK dopisivati