ponedjeljak, 13. kolovoza 2007.

15.08. Srijeda - 2. Giants Frisby Golf Tournament

klikni na sliku da je vidis veliku!

Lipi moji softballasi i softballasice,
sutra je turnir a nemorate nositi ni kopacke ni rukavice. Sve sta trebate donjeti je malo mesa za na rostilj, koju pivu i 10kn kotizacije za turnir. Ako vam do sada nista nije jasno onda da mlo pojasnim. Organiziramo turnir u frisby golfu, dakle baca se frisby i pokusava u sto manje pokusaja doci do "rupe" tj. cilja. na terenu su 4 "rupe" svi koji se prijave odigrat ce 4 rupe. Nakon toga 8 najboljih ide u polufinale i 4 najbolja polufinalsita idu u finale. Rezultati polufinala i finala se zbrajaju za konacan poredak. Pobjednik uzima nagradni fond umanjen za troskove frizbija koje nabavlja organizator i troskove ugljena i ostalih potrosnih stvari za pripremu rostilja. Dakle nagradni fond ce biti minimalan, al nismo ovdje da bi zaradjivali nego da bi se zabavili. Dok se turnir bude odvijao radit ce se i rostilj. Kako neznamo koliko ljudi ocekivati na turniru, onda smo se dogovorili da svako donese svoje meso (i gljive, salatu, kruh, sta god vam treba) i cugu potrebnu za preziviti od 2 do 8 (u 8 idemo doma gledati Wer... ovaj... Dinamo). Prvi turnir odrzan u subotu je bio savrsen i nismo mogli cekati dugo da organiziramo i drugi turnir. Svi softballasi i softballasice su pozvani kao i prijatelji softballa. Prijave za turnir se primaju do 2:45, izvlacenje "tee time-a" je u 2:55 i turnir pocinje u 3:00. Vidimo se. Za sva pitanja zovite bilo koga iz Giantsa.

2 komentara:

Anonimno kaže...

hello
malo si darežljiv s 'parovima'
ja koji nisam bacao frizbi barem koje desetljeće sam imao 8,9,6,14(zadnja me zeznula, zavaravajuća ravnica) u prvom krugu po suhim uvjetima. sad još imam samo upalu mišića :p

kolja kaže...

a shit, a ja sam onako napamet mislija da je ipak trebalo vis epokusaja, a nema veze, svi ce biti u minusu, nemogu sad ici ispravljati.